حمایت از مشارکت سیاسی بانوان توانمند لرستانی در انتخابات

خرم آباد -پانا- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: باید از مشارکت سیاسی بانوان توانمند و شایسته در انتخابات حمایت شود.

کد مطلب: ۹۷۳۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از مشارکت سیاسی بانوان توانمند لرستانی در انتخابات

به گزارش پانا، ناهید پرویزپور بیان کرد: همزمان با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، باید از افزایش مشارکت سیاسی زنان توانمند و شایسته در قالب ورود و ثبت‌نام برای انتخابات مجلس، حمایت کرد.
وی اظهار داشت: گروه‌های سیاسی، اصحاب رسانه، احزاب و گروههای مرجع اجتماعی استان از افزایش مشارکت سیاسی زنان توانمند و شایسته در بحث انتخابات حمایت کنند.
پرویز پور با بیان اینکه مشارکت انتخابات مهمترین جلوه مشارکت سیاسی در هر کشور است، ادامه داد:زنان ما در طول چهار دهه از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه های سیاسی و اجتماعی از جمله شرکت در راهپیمایی ها و شرکت در انتخابات ادوار مختلف بعنوان رای دهنده حضور فعال و موثر داشته اند.
وی گفت: زنان در عرصه های علمی و اجتماعی پیشرفت های بسیار خوبی داشته اند اما در بحث کاندیداتوری و شرکت در رقابت های انتخاباتی پررنگ ظاهر نشده اند و با گذشت چهاردهه از انقلاب اسلامی کمتر از ۶ درصد نمایندگان مجلس را زنان تشکیل داده اند .
وی با اشاره بر بیانات امام راحل اظهار داشت: زنان باید در مقدرات اساسی مملکت خود دخالت کنند و باید زمینه های حضور زنان در عرصه های رقابتی انتخاباتی فراهم شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان یادآور شد: اکنون که فضای کشور انتخاباتی شده است و پروسه انتخابات یازدهمین دوره مجلس اسلامی در حال انجام است انتظار می رود زنان شایسته و توانمند بیشتر از ادوار گذشته در عرصه رقابت های انتخاباتی حضور پیدا کنند .
پرویز پور ادامه داد: از همه جریانات سیاسی، احزاب و گروه‌های مرجع اجتماعی و بخصوص اصحاب رسانه توقع داریم در این عرصه زنان را حمایت و تقویت کنند تا شاهد راه یافتن تعداد بیشتری از زنان در مجلس شورای اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار