غیبت 5 بازیکن استقلال برای دیدار با پدیده قطعی شد

تهران (پانا) – استراماچونی در حالی تیمش را برای دیدار حساس روز پنجشنبه مقابل شهر خودرو آماده می‌کند که 5 بازیکن این تیم نمی‌توانند در این بازی حساس حضور داشته باشند.

کد مطلب: ۹۷۳۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
غیبت 5 بازیکن استقلال برای دیدار با پدیده قطعی شد

استقلال که در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و بعد از ماه‌های هوادارانش را به درخشش در این فصل و حضور در جمع مدعیان امیدوار کرده، باید فردا در ادامه بازی‌های حساس نیم فصل دومش به مصاف تیم خوب و آماده شهر خودرو مشهد برود اما به نظر می‌رسد مصدومیت‌های متوالی کار استراماچونی را برای ادامه این مسیر کمی سخت کند.

در جریان تمرین روز گذشته استقلال، شیخ دیاباته ستاره این روزهای استقلال که تبدیل به بازیکنی محبوب هم نزد هواداران این تیم شده است، در جریان برخورد با سجاد آقایی یکبار دیگر از ناحیه دنده مصدوم شد و هنوز زمان دقیق غیبت او مشخص نشده اما دیدار با پدیده را از دست خواهد داد.

علاوه بر شیخ دیاباته، استقلال برای این بازی 4 مصدوم دیگر هم خواهد داشت که هیچ یک فعلا در تمرینات حضور ندارند. سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، داریوش شجاعیان و محسن کریمی دیگر استقلالی‌هایی هستند که شرایط بازی را ندارند. البته به غیر از این بازیکنان، سباستین لتو مربی استقلال هم به علت محرومیت نمی‌تواند روی نیمکت تیمش حضور داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار