قلعه‌نویی برای دو خرید بزرگ استارت زد؛ سپاهان پرستاره‌تر می‌شود

تهران (پانا) – باشگاه اصفهانی سپاهان قصد دارد برای ادامه حضور در کورس قهرمانی با دو بازیکن مطرح قرارداد امضا کند.

کد مطلب: ۹۷۳۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
قلعه‌نویی برای دو خرید بزرگ استارت زد؛ سپاهان پرستاره‌تر می‌شود

در حالی که نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران به صورت غیر رسمی و با دیدارهایی عقب افتاده به پایان رسیده است، سپاهان صدرنشین فعلی لیگ برتر که باید شنبه هفته آینده برای قطعی کردن قهرمانی نیم فصل در آبادان به مصاف صنعت نفت برود، قصد دارد برای حضور در نیم فصل دوم و البته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خریدهایی جدید را داشته باشد.

امید عالیشاه کاپیتان سوم پرسپولیس که طی هفته‌های اخیر در اندیشه‌های گابریل کالدرون جایی نداشته و احتمالا در لیست خروجی‌های پرسپولیس هم حضور داشته باشد، یکی از گزینه‌هایی است که امیر قلعه‌نویی علاقه خاصی به سبک بازی او دارد و احتمال دارد تجربه حضور در یکی از رقیب‌های اصلی پرسپولیس را پیدا کند.

عالیشاه پیش از این هم تجربه کار با امیر قلعه‌نویی را دارد و این سرمربی نام آشنای فوتبال ایران خصوصیات این بازیکن را به خوبی می‌داند. عالیشاه برای گذراندن دوران خدمت سربازی در دورانی که قلعه‌نویی آخرین ماه‌های حضور در تراکتورسازی را پشت سر می‌گذاشت به این تیم رفت و پس از پایان دوران سربازی به پرسپولیس برگشت.

علاوه بر امید عالیشاه، سپاهان در تلاش برای انجام یک خرید مشهور دیگر است که از فوتبال اروپا به اصفهان بیاید. سعید عزت‌الهی هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایرانی که در ادامه روزهای تلخش پس از جام جهانی، نتوانست در اوپن بلژیک نظر سرمربی را جلب کند، با پایان قرادادش با این تیم که به صورت قرضی است، از سپاهان پیشنهاد دریافت کرده است.

البته عزت‌الهی با تیم روسیه‌ای روستوف قرارداد دارد و اگر قرار باشد به تیمی جدید برود باید این باشگاه با تیم روسیه‌ای به توافق برسد. اتفاقی که با توجه با توجه به وضعیت خوب مالی سپاهانی‌ها چندان دور از دسترس نیست و شاید عزت‌الهی برای بازگشت به تیم ملی، حضور در لیگ برتر ایران را انتخاب کند.

این هافبک 23 ساله که نمایش خوبی هم در جام جهانی 2018 داشت اما به علت مصدومیت حضور در جام ملت‌های 2019 را از دست داده بود، پس از رفتن کارلوس کی‌روش از فوتبال ایران، دیگر به تیم ملی دعوت نشد. عزت الهی که ابتدای فصل با قراردادی قرضی به اوپن بلژیک پیوست، طی این مدت تنها 3 بار توانست برای این تیم به زمین برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار