دو هزار استاندار آموزش فنی و حرفه‌ای تا پایان سال تدوین می شود

یزد(پانا) - رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: تا پایان سال ۹۹ دو هزار استاندارد به مجموع پنج هزار و ۴۰۰ استاندارد آموزش فنی و حرفه‌ای اضافه می‌شود.

کد مطلب: ۹۷۳۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دو هزار استاندار آموزش فنی و حرفه‌ای تا پایان سال  تدوین می شود

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد در استانداری یزد با اشاره به اینکه مهارت بر اشتغال مقدم است، گفت: باید از ظرفیت دو شورای عالی اشتغال و آموزش و مهارت فنی به خوبی استفاده کنیم.

علی اوسط هاشمی با بیان اینکه بیکاری یک تهدید برای جامعه است، افزود: بیکاری هویت احساس موثر بودن را از شخصیت انسانی می‌گیرد که اگر این شخصیت به درستی شکل گیرد موجب شادمانی فرد می‌شود.

اوسط هاشمی پیشرفت تکنولوژی راهی موثر برای ایجاد اشتغال پایدار دانست و اظهار کرد: سرعت پیشرفت این علم به گونه‌ای است که در آینده ۴۷ درصد مشاغل را تهدید می‌کند.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای افزود: استان یزد با ایجاد و تقویت روحیه خود باوری می‌تواند استان پیشرو در ایجاد مشاغل پایدار شود.

او ادامه داد: تاکنون پنج هزار و ۴۰۰ استاندارد آموزش فنی و حرفه‌ای را برای رشته‌های فنی پایه گذاری کرده ایم.

اوسط هاشمی گفت: در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای حفظیات لازم نیست در حالی کار در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای مبتنی بر فعالیت است که نیازمند تفکر است.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: تاکنون پنج هزار و ۴۰۰ استاندارد آموزش فنی و حرفه‌ای تدوین شده که تا پایان سال ۹۹ دو هزار استاندارد دیگر نیز به آن اضافه می‌شود.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار