آمار داوطلبان انتخابات در روز سوم نام نویسی

شهرکرد (پانا) - 27 نفر زن و مرد در روز سوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند

کد مطلب: ۹۷۳۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آمار داوطلبان انتخابات در روز سوم نام نویسی

به گزارش ایرنا جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال وبختیاری عصر سه شنبه گفت: ۲۳ نفر مرد و ۴ نفر زن تا کنون ثبت نام کرده اند.

وی افزود: درحوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان ۱۱ نفر، در حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا ۸ نفر، در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد ۷ نفر و در حوزه انتخابیه بروجن یک نفر اقدام به ثبت‌نام کردند.

مردانی در خصوص مدرک تحصیلی کاندیداها بیان داشت: ۳ نفر از این داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۲۳ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و یک نفر ایثارگر دارای مدرک لیسانس هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طی سه روز ثبت‌نام تعداد ثبت‌نامی‌های استان به ۵۵ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذر آغاز شده است و به مدت ۷ روز ادامه دارد.

فرایند ثبت‌نام داوطلبان حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان در فرمانداری شهرکرد، داوطلبان حوزه انتخابیه بروجن در فرمانداری بروجن، داوطلبان حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد در فرمانداری اردل و داوطلبان حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا در فرمانداری لردگان انجام می‌گیرد.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار