رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

داوطلبان انتخابات مجلس در اولین فرصت برای ثبت‌نام اقدام کنند

یزد(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: امیدواریم داوطلبان‌ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اولین فرصت مناسب به جهت تسریع و سهولت کار، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

کد مطلب: ۹۷۳۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
داوطلبان انتخابات مجلس در اولین فرصت برای ثبت‌نام اقدام کنند

روز سه شنبه ۱۲ آذر ماه "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان پس بازدید از محل ستاد انتخابات شهرستان یزد واقع در فرمانداری یزد ضمن در جریان قرار گرفتن آخرین وضعیت مربوط به ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور شروع ثبت‎‌نام انتخابات توسط وزیر کشور، فرمانداری‌های یزد، تفت، مهریز و اردکان کار ثبت‌نام خود را آغاز کرده و خوشبختانه در طی سه روز گذشته بدون مشکل خاصی به فعالیت پرداخته‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ادامه اعلام کرد: با توجه به تجربیات گذشته از همه داوطلبان حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درخواست داریم تا در اولین فرصت مناسب جهت ثبت‌نام در انتخابات حضور پیدا کنند تا در روزهای پایانی دچار مشکل نشوند.
رئیس ستاد انتخابات استان در بازدید از ستاد ثبت‌نام انتخابات حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و ندوشن ضمن اشاره به اعلام شرایط و مدارک لازم جهت ثبت‌نام توسط وزیر کشور، تصریح کرد: علاوه بر مدارک هویتی، داشتن حداقل 30 سال و حداکثر 75 سال و مدرک کارشناسی ارشد و یا معادل آن به عنوان شرایط در اولویت به همراه سایر شرایط ثبت نام در قانون انتخابات پیش بینی و اطلاع رسانی شده است.
ترحمی در پایان سخنان خود گفت: انشاالله با پایان ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مراکز انتخابیه استان یزد، آمار رسمی به صورت تفکیکی و ‌جامع به اصحاب رسانه و مردم استان اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار