جریمه شرکت واردکننده کاغذ گلاسه و مقوا در تبریز

تبریز(پانا) - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌ شرقی از افزایش 13.5 درصدی تولید مرغ در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۳۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جریمه شرکت واردکننده کاغذ گلاسه و مقوا در تبریز

اکبر فتحی گفت: امسال با افزایش 13.5 درصدی جوجه ریزی(در حدود 3 میلیون قطعه) گوشت مرغ پایین تر از نرخ مصوب دولتی در استان به بازار عرضه می‌شود.
وی با اشاره به این که دامداران و مرغداران استان می توانند با ثبت نام در سامانه بازارگاه به تامین نهاده مورد نیاز خود اقدام کنند افزود: هم اکنون با برنامه ریزی های دقیق و منظم هیچ گونه نگرانی بابت گران شدن اقلام پروتئینی در استان وجود ندارد ضمن اینکه بیش از 100 هزار تن انواع مواد پروتئینی در انبارهای شرکت پشتیبانی دام ذخیره شده است.
فتحی در خصوص گران شدن گوجه فرنگی در بازار گفت: با توجه به اینکه در فصل غیر برداشت این محصول قرار داریم و گوجه فرنگی تنها در گلخانه ها و مناطق جنوبی کشور کشت و تولید می شود و با توجه به بارندگی اخیر در جنوب و نبود امکان برداشت گوجه فرنگی از مزارع، شاهد قیمت این محصول هستیم.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: در 10 روز آینده برداشت گوجه فرنگی از مزارع جنوبی کشور آغاز خواهد شد و انتظار می رود با نرخ تعدیل شده و مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در سایر اقلام زراعی از جمله پیاز و سیب زمینی هیچ مشکلی وجود ندارد اضافه کرد: اگر تامین میوه شب عید به موقع و مستقیم از باغداران صورت گیرد هم تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان از این فرایند منتفع خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار