برخورد با گران فروشی؛

جریمه شرکت واردکننده کاغذ گلاسه و مقوا در تبریز

تبریز(پانا) - یک شرکت واردکننده کاغذ گلاسه و مقوا در تبریز به 3 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد مطلب: ۹۷۳۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جریمه شرکت واردکننده کاغذ گلاسه و مقوا در تبریز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در اجرای طرح تشدید کنترل بازار و مبارزه با متخلفات اقتصادی برابر گزارش واصله از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای شرکت وارد کننده رول کاغذ گلاسه و مقوا به علت رعایت نکردن قیمت گذاری و گران فروشی پرونده تشکیل شد.
احد یوزباشی افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته و اخذ مدارک و دفاعیات از متهم پرونده مشخص شد که شرکت فوق از ارز دولتی برای واردات کاغذ گلاسه و مقوا استفاده کرده و پس از ترخیص کالا بدون رعایت ضوابط قیمت گذاری و توزیع کالا به قیمت خیلی بالاتر از نرخ مصوب به فروش رسانده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه کالای عرضه شده مشمول تعیین قیمت توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان بود این شرکت موارد اعلامی را رعایت نکرده و همچنین نتوانسته دلیل قانع کننده و محکمه پسند ارائه کند.
یوزباشی گفت: با احتساب سایر هزینه ها از مجموعه سه فقره پرونده وارداتی تخلف گران فروشی وی محرز و مسلم بوده و طبق قانون تعزیرات حکومتی متهم به پرداخت 3 میلیارد ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد و رأی قطعی است و در شعبه اجرای احکام این اداره کل در حال اجرا است.
از اول امسال تا کنون در زمینه کالا و خدمات 8062 پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و 7549 پرونده مختومه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار