آبدار: رشد 10 درصدی بازدید گردشگران خارجی از موزه ها و اماکن تاریخی آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از رشد 10 درصدی میزان بازدید گردشگران خارجی از موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش استان طی 8 ماه سال 98 خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۳۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آبدار: رشد 10 درصدی بازدید گردشگران خارجی از موزه ها و اماکن تاریخی آذربایجان شرقی

مرتضی آبدار ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: «موزه‌های غنی و تخصصی و همچنین اماکن تاریخی استان از جاذبه های ارزشمند آذربایجان به شمار می آید و همه ساله پذیرای حجم گسترده ای از گردشگران داخلی و خارجی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در ادامه با اشاره به رشد بازدید گردشگران خارجی از موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش آذربایجان شرقی طی سال 98، گفت: «طی 8 ماه سال جاری موزه ها و اماکن تاریخی استان با­­ استقبال خوب بازدیدکنندگان خارجی همراه بود، بطوریکه تا پایان آبان ماه سال جاری این اماکن پذیرای 19 هزار و 25 گردشگر خارجی بود.»

او در ادامه با اشاره به بازدید 17 هزار و 178 نفر گردشگر خارجی در سال گذشته، میزان رشد بازدید گردشگران خارجی از موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش در سال 98 را 10 درصد عنوان کرد.

آبدار در خاتمه به موزه ها و اماکن پربازدید آذربایجان شرقی در مدت زمان مذکور اشاره کرد و گفت: «طی 8 ماه سال 98 به ترتیب مسجد کبود ، موزه آذربایجان و کلیسای سنت استپانوس با بیشترین بازدید در کانون توجه گردشگران خارجی بوده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار