مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

آموزش و پرورش بدنبال تحقق مطالبه مقام معظم رهبری در حوزه نماز است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: نظام تعلیم و تربیت در راستای پیام مقام معظم رهبری به اجلاسیه سراسری نماز که فرمود «مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان» گام بر میدارد.

کد مطلب: ۹۷۳۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بدنبال تحقق مطالبه مقام معظم رهبری در حوزه نماز است

اجلاسیه سراسری نماز استان آذربایجان غربی صبح امروز با حضور حجت السلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی در محل سالن اداره برق ارومیه برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با بیان اینکه بحران معنویت و انسانیت در دنیای کنونی موج می زند؛ اظهار داشت: آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین همواره تلاش می کند چراغ دین را در دل آینده سازان این کشور روشن نگهدارد.

وی افزود: نظام تعلیم و تربیت در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرمود « مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان» گام بر میدارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: آیین های تجلیل ار خادمان نماز در بیش از ۳هزار مرکز آموزشی استان برگزار شد.

محمدی خاطر نشان کرد: پیش اجلاسیه سراسری نماز در مناطق 24گانه آموزشی استان موج فرهنگی به نام نماز راه انداخت.

این مقام مسئول افزود: مجموعه گرانقدر خاطرات دانش آموزان از اولین نماز با بیش از ده هزار خاطره یک رهاورد معنوی از این اجلاسیه است.

گفتنی است در مراسم از خادمان نماز اعم از امامان جمعه، فعالان نماز ادارات آموزش و پرورش و مدارس و دانش آموزان خادم نماز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار