معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

تجلیل از دانش آموزان خبرگزاری پانا مقدمه رشد و تعالی و صعود به قله های موفقیت و کامیابی است

شهرری (پانا) - مراسم تجلیل از خبرنگاران تلاشگر دانش آموزی پاناآموزش و پرورش یک ری با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان خبرگزاری پانا مقدمه رشد و تعالی و صعود به قله های موفقیت و کامیابی است

در این برنامه رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سخنانی اظهار کرد: تقدیر و تجلیل بهانه‌ای است تا در عرصه‌های دیگر به رقابت بپردازید و اهمیت دادن به دانش دانشمندان سبب می شود تا نسل جدید در جامع الگویی مناسبی برای حرکت داشته باشند و پیروی ازالگوهای نامناسب نکنند .

او در ادامه افزود :خبرنگاران نمونه باید علاوه بر درس در اخلاق هم نمونه باشند که در دانش‌آموزان پانا این امر مهم نیز مشاهده می‌شود و جا دارد از زحمات مختاری رابط سابق خبرگزاری پانای ناحیه یک ری قدردانی کنم.

قاسمی‌پور ضمن اظهار خرسندی از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر گفت: این آیین به منظور تقویت انگیزه دانش آموزان پانا ، ایجاد اعتماد به نفس و ارزش گزاری خبر و خبرنویسی برگزار شده است.

او بیان کرد: تجلیل از دانش‌آموزان خبرگزاری پانا مقدمه رشد و تعالی و صعود به قله های موفقیت و کامیابی است که به جرأت می توان گفت اگر می‌خواهیم همپای دنیا حرکت کنیم، باید به آموزش و پرورش بها دهیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری تاکید کرد: برای این که بتوانید در این عرصه موفق باشید باید اخبار را مطالعه کرده و سطح دانش خبری خود را افزایش دهید.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار