استاندار زنجان:

باید برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف از طرف ارگانها و مدیران برای جوانان طراحی و اجرا شوند

زنجان (پانا) - جلسه ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار و مدیران استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
باید برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف از طرف ارگانها و مدیران برای جوانان طراحی و اجرا شوند

استاندار زنجان در این جلسه تأکید کرد: « با توجه به اینکه آمارها مبنای تصمیم‌گیری منطقی هستند و روی افراد جامعه تأثیر می‌گذارند باید به صورت دقیق ارائه شوند. آمارها کیفیت را به عدد تبدیل می‌کنند و با توجه به آنها روی برنامه‌های مختلف تصمیم‌گیری می‌شود لذا باید به صورت دقیق و منطقی ارائه شوند. گاهی ارائه آمار نادرست و ساختگی باعث ایجاد استرس و ناراحتی در خانواده‌ها می‌شود مسئولین باید در خصوص انتشار این آمارها دقت کافی را داشته باشند.»

استاندار تأکید کرد: « باید از طرف مدیران استان برنامه‌ای طراحی شود که در آن به ایده‌ها و انتقادات جوانان پرداخته شود. و مسئولین نظرات و پیشنهادات جوانان را بشنوند و برای حل آنها برنامه ریزی کنند. برگزاری نشست با جوانان کار بزرگی است از جمله این نشست‌ها شورای دانش‌آموزی است که بهترین فرصت برای شنیدن حرف جوانان است.»

استاندار افزود: «می‌توان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان را تربیت نمود. شورای دانش‌آموزی در دیدار با مسئولین استان می‌تواند با ارائه نظرات آرامش پیدا کند. با حمایت مسئولین جوانان نیز به حل مشکلات جامعه علاقه‌مند می‌شوند. باید برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف از طرف ارگانهای مختلف و مدیران برای جوانان طراحی و اجرا شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار