رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد

تربیت دانش آموزمطابق با طرازجمهوری اسلامی ازاهداف تشکل های دانش آموزی است

یزد(پانا) – "حسین ملانوری شمس" درآیین افتتاح پارلمان دانش آموزی شهرستان ابرکوه گفت:همه ی تلاش ما تحقق همان هدف سند تحول بنیادین یعنی تربیت دانش آموزمطابق با طرازاسلامی ، ایرانی است .

کد مطلب: ۹۷۳۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش آموزمطابق با طرازجمهوری اسلامی ازاهداف تشکل های دانش آموزی است

"ملانوری شمس " درابتدای سخنان خود با تشکرازدست اندرکاران آموزش وپرورش درابرکوه گفت: به همت، تلاش وبرنامه ریزی آموزش و پرورش وسازمان دانش آموزی این شهرستان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه دانش آموزی و تشکل های مشورتی دانش آموزان درابرکوه بودیم.

وی با یادآوری پیشینه فرهنگی و اجتماعی ابرکوه گفت : حضور دانش آموزان وهمراهی مسئولان در سنوات اخیر باعث نزج وترقی دانش آموزان این شهرستان در تشکل های دانش آموزی شده است و الگوهای متعددی را به استان وکشور معرفی نموده است .

"ملانوری " تشکل های زیر مجموعه مجلس دانش اموزی را بستر بسیار مناسبی برای مهارت آموزی دانش آموزان در زمینه های اجتماعی ، ارتباطی و مطالبه گری دانست و گفت:رهبر معظم انقلاب نیزدربیانیه گام دوم انقلاب به نقش آفرینی جوانان ونوجوانان توجه ویژه ای داشته اند.

این مسئول دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی را به آشنائی با وظایف و مسئولیت های خود توصیه کرد و گفت: آشنائی با شیوه های صحیح مطالبه گری می تواند شما را دردسترسی به خواست هایتان موفق کند .

ایشان با اشاره به آشوب های اخیردرکشور گفت: وقوع این اغتشاشات ناشی از عدم اطلاع و اشنائی برخی افراد با نحوه مطالبه گری صحیح بود و اگرجوانان ما روش درست مطالبه گری را بیاموزند هرگز دردام دشمن نمی افتند.

وی درپایان برای همه اعضای تشکل های دانش آموزی استان آرزوی موفقیت کرد.

اضافه می نماید دراستان یزد افزون بر 30 هزار دانش آموز عضو تشکل های سازمان دانش آموزی هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار