اجرای طرح نهضت نهال کاری در 210 هکتار از اراضی اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل منابع طبیعی اردبیل از اجرای طرح نهضت سبز نهال‌کاری در ۲۱۰ هکتار از اراضی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۳۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نهضت نهال کاری در 210 هکتار از اراضی اردبیل

شهامت هدایت، در جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی عضو نهضت سبز جنگل‌کاری مشارکتی اردبیل با اشاره به اینکه برای تحقق نهضت سبز نهال کاری در استان اردبیل، اظهار کرد: این طرح تا ۱۴ آذرماه اجرایی شده و در این خصوص ۱۵۰ هزار اصله نهال برای کاشت در اختیار مردم و ارگان‌ها قرار می‌گیرد بطوریکه در این زمینه مشارکت آحاد جامعه و تمامی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

او به تداوم اجرای این طرح در طول سال و افزایش مستمر نهال‌کاری در استان اشاره کرد و گفت: با تاکید ستاد هماهنگی نهضت سبز و نهاد ریاست جمهوری، نهضت سبز نهال کاری وجنگل کاری و افزایش سرانه فضای سبز در تمامی نقاط کشور با جدیت ویژه‌ای مدنظر قرار گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی استان افزود: با اجرایی شدن نهضت سبز جنگل کاری می‌توان در پیشگیری از سیل، افزایش ذخایر منابع آب‌های زیر زمینی، صیانت از محیط زیست و حفظ خاک موفق عمل کرد.

هدایت با بیان اینکه پیشگیری از عواقب سخت زیست محیطی نیازمند مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تولیدی و صنعتی و آحاد مردم است، تصریح کرد: برای اجرای مناسب طرح نهضت سبز نهال کاری در استان اقدامات خوبی انجام شده است که در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار