تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

کد مطلب: ۹۷۳۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است

علی رحمتی در جریان بازدید از محور اردبیل - نیر اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد بارش برف در محور‌های اردبیل - آستارا گردنه حیران، سه راهی سرعین - نیر- سراب محدوده گردنه صائین، محور خلخال به اسالم گردنه الماس و محل سرچم محدوده کجل هستیم.

او افزود: با آغاز بارش برف عملیات برف‌روبی و نمک پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه‌ها انجام شده و رانندگان باید با توجه به شرایط جوی استان به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر وسایل و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی و آماده باش کامل راهداران جهت خدمات‌رسانی و برف‌روبی جاده‌ها بیان کرد: بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها برای بازگشائی محور‌ها ذخیره شده است.

رحمتی از رانندگان و مسافران خواست قبل از مسافرت با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

درعین حال بنابر اطلاعیه صادره از سوی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل ، روز سه شنبه 12 آذرماه98 به دلیل بارش برف و برودت هوا، دوره پیش دبستانی درشهرهای سرعین و نیرتعطیل گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار