بازار خدمات و قطعات خودرو در آستارا بازرسی می‌شود

رشت (پانا) - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: صنوف لوازم یدکی و تعمیرکاران وسایل نقلیه از نظر قیمت کالاها و خدمات، توسط ماموران و بازرسان کنترل و بازدید می شوند و نمایندگی شرکت ایران خودرو در این شهرستان، در تثبیت و تنظیم بازار نقش مهمی ایفا می‌کند.

کد مطلب: ۹۷۳۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بازار خدمات و قطعات خودرو در آستارا بازرسی می‌شود

محسن آهنی اظهار کرد: به تازگی از نمایندگی ایران خودرو در آستارا بازدید به عمل آمد و از این مجموعه به لحاظ سرمایه گذاری و کارآفرینی قابل توجه و از سایر اصناف مرتبط متعهد به قیمت مصوب کالاها و خدمات، تقدیر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مشتری مداری و تقید به قانون و مقررات بازار در شرایط اقتصادی فعلی مطالبه مردم از بازاریان است و در حوزه خدمات خودرویی نیز، تنها نمایندگی شرکت ایران خودرو در آستارا باید در خدمات رسانی همچنان پیشگام باشد.

مدیر نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو در آستارا نیز اظهار کرد: این مجموعه از سال ۹۳ با ۱۰ هزار متر مربع مساحت تاسیس و فعال شده است و ۴۰ نفر به صورت مستقیم در بخش ها و واحدهای مختلف آن مشغول به کار شده اند.

اسماعیل بنی رستم افزود: کارشناسان، تعمیرکاران و کارکنان این نمایندگی آموزش های تخصصی را دیده اند و تغییر و تحول در کالاها و خدمات، به روز است و خدمات فروش و بعد از فروش خودرو، پذیرش وسایل نقلیه دارای گارانتی یا فاقد آن، صدور و تمدید کارت طلایی، مکانیکی، سیم کشی، جلوبندی، عیب یابی، تنظیم موتور، صاف کاری، تعویض و تعمیر بلوک و سرسیلندر از خدمات این نمایندگی است.

وی ادامه داد: فروشگاه لوازم یدکی نمایندگی ایران خودرو در آستارا که از تخصصی ترین فروشگاه های لوازم یدکی استان گیلان است، قطعات کلیه تولیدات ایران خودرو را به قیمت مصوب و ارزان تر از بازار عرضه می کند و مصرف کنندگان به مناسب بودن قیمت و کیفیت کالاها و قطعات اطمینان داشته باشند.

او بیان کرد: امکان انعقاد قرارداد با دستگاه های دولتی جهت ارائه خدمات اقساطی فراهم است و همه اقدامات و خدمات نمایندگی ایران خودرو در آستارا با توجه به قیمت های مصوب شرکت، مطابق با اصول اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از رونق تولید داخلی و مصرف کنندگان است.

این سرمایه گذار و کارآفرین افزود: فرمانده بسیج کارگران آستارا نیز هستم و امکان توسعه خدمات و اشتغالزایی بیشتر در نمایندگی ایران خودرو را دارم اما با وجود دوندگی ها و درخواست های مکرر، هرگز از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند نشده ام و در صورت تامین آن، برای ده ها جوان بیکار شغل ایجاد خواهم کرد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و حدود پنج هزار واحد صنفی در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و جلسات ستاد تنظیم بازار این شهرستان به طور مرتب جهت رصد و کنترل قیمت ها برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار