اجرای عملیات آسفالت محلات هدف شهر کرمان

کرمان(پانا) - مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرمان گفت: تاکنون 23 معبر به میزان90 هزار متر مربع در محله فیروزآباد واقع در منطقه یک،آسفالت شده و به بهره‌برداری رسیده است.

کد مطلب: ۹۷۳۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای عملیات آسفالت محلات هدف شهر کرمان

عطاالله منوچهری افزود: براساس برنامه‌ریزی های انجام شده، اجرای عملیات آسفالت در دو منطقه یک و چهار شهر کرمان و در محلات فیروزآباد و شهرک صنعتی در حال اجراست.

وی تصریح کرد: همچنین تاکنون در محله شهرک صنعتی 22 معبر به متراژ قریب 100 هزار متر مربع آسفالت شده است که از میدان سرآسیاب به سمت میدان پژوهش(ضلع جنوبی بزرگراه امام) را در بر می گیرد.

وی این اقدامات را در راستای اجرای عملیات آسفالت محلات هدف شهر کرمان در سالجاری ذکر کرد.

منوچهری با اشاره به اینکه این اقدام در قالب یک کار مشارکتی با اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در محلات هدف شهر کرمان در حال اجراست، گفت: در این راستا قیر لازم برای اجرای عملیات آسفالت توسط اداره کل راه و شهرسازی تامین و عملیات اجرایی توسط سازمان عمران شهرداری انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرمان این اقدام را در جهت بهبود وضعیت ظاهری محلات و ارتقای سطح کیفی زندگی در محلات کمتر توسعه یافته ذکر کرد و افزود: خوشبختانه تا کنون با اقدامات انجام شده در محلات مذکور، این محلات شکل و سیمای خوبی پیدا کرده‌اند و در واقع این امر باعث ارتقاء سطح بهداشت، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین پیاده و همچنین تشویق و ترغیب وسایل نقلیه عمومی جهت جابه‌جایی شهروندان در مناطق مذکور شده است.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت محلات هدف همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به فعال بودن اکیپ های اجرایی این سازمان در دو شیفت کاری، در حال حاضر 200 هزار قالب جدول بتنی در محل کارخانه جدول سازمان، آماده تحویل به شهرداری های مناطق سطح شهر و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی جهت اجرای پروژه های عمرانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار