آیین تجلیل از دو هزار دانش آموز برگزیده در مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و عترت فریمان برگزار شد

فریمان(پانا)-آیین تجلیل از دو هزار دانش آموز برگزیده در مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و عترت شهرستان فریمان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از دو هزار دانش آموز برگزیده در مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و عترت فریمان برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و عترت فریمان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان،کارشناسان فرهنگی هنری و قرآن و عترت اداره کل ، مدیریت آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان در روز دوشنبه 11آذر 98 در سالن شهید مطهری فریمان برگزار شد.

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل ضمن گرامیداشت هفته بسیج به بیان خاطره ای از یک بسیجی فریمانی به نام شهید افقهی پرداخت و سپس در خصوص مسابقات این گونه اظهار کرد: 60درصد حضور شما دانش آموزان در مسابقات منبعث از استعداد ذاتی و 30تا 40 درصد استعدادتان را باید کسی پیدا شود تا شکوفا کند.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که در مسابقات شرکت کرده اند می دانند که اگر رشته ای را که انتخاب کرده اند با جدیت ادامه دهند نتایج خیلی خوبی خواهد داشت. این مسابقات کمکی برای شکوفایی استعدادهاست.

در این مراسم مرتضی کسبی معاونت پرورشی فریمان ضمن تشکر از حضور مسئولین ،مدیران، معاونین و دانش آموزان گزارشی از فعالیت های معاونت پرورشی در حوزه مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و عترت بیان کرد. وی اذعان داشت در این مراسم از 2000 دانش آموز منتخب مسابقات به همراه مدیران فعال در حوزه پرورشی ، معاونین و مربیان توانمند ، سرپرستان اردوها، برگزیدگان پرسش مهر ، شورای دانش آموزی، درس هایی از قرآن و دانش آموزان پیشتاز اردوی ملی تقدیر می شود.

در پایان مراسم هدایایی همراه با لوح تقدیر به نفرات برتر مسابقات اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار