مهرزاد حمیدی:فعالیت‌های ورزشی با انجمن‌های ورزش درون‌مدرسه رونق بیشتری می‌گیرند

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری میزبانی جلسه روسای ادارات تربیت بدنی آموزش و پرورش کشور با حضورمعاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درشهریار خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۳۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مهرزاد حمیدی:فعالیت‌های ورزشی با انجمن‌های ورزش درون‌مدرسه رونق بیشتری می‌گیرند

در این نشست مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سخنانی با بیان اینکه 350 هزار دانش‌آموز دوره دوم ابتدایی به بالا در هفتاد و دو هزار مدرسه عضو انجمن‌های ورزش دانش‌آموزی درون مدرسه‌ای هستند که بایدبزرگترین تشکل ورزش درون مدرسه‌ای را تشکیل دهند.

او در ادامه گفت: فعالیت‌های ورزشی با انجمن‌های ورزش درون‌مدرسه رونق بیشتری می‌گیرند.

حمیدی افزود: با فعالیت این انجمن‌ها، دانش‌آموزان باید با مسئولیت پذیری کار را پیش ببرند و هدف اصلی ما از این کار تکمیل شخصیت، استحکام شخصیت، میدان گرفتن، مسئولیت‌پذیری، وظیفه‌شناسی، خوداتکایی و جمع‌گرایی دانش‌آموزان است تا بتوانند در کارهای تیمی و گروهی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

الهه حسن پورمعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز در این رابطه بیان داشت: این نشست به منظور تبیین برنامه‌ها ، سیاستهای تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی دانش آموزان کشور و بررسی ساماندهی معلمان تربیت بدنی ، اماکن و فضاهای ورزشی برگزار شد.

اوتصریح کرد:در این نشست روسای ادارات تربیت بدنی آموزش و پرورش سراسر کشور با ارائه گزارشی فعالیتها و بیان چالشها و مشکلات این حوزه در استان خود پرداختند.

در این همایش دو روزه جعفری مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی وزارت آموزش و پرورش،روسای ادارات تربیت بدنی آموزش و پرورش استانهای کشور و کارشناسان حوزه ستادی و اداره کل در محل اردوگاه شهید منتظری شهریار حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار