ری شهری: کسی که مسئولیتی دارد باید هم پاسخگوی مردم و هم خدا باشد

شهرری (پانا) - سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ری با آیت الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) دیدار کرد.

کد مطلب: ۹۷۳۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ری شهری: کسی که مسئولیتی دارد باید هم پاسخگوی مردم  و هم خدا باشد

در این دیدارآیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)در سخنانی ضمن تبریک ایام باسعادت ولادت امامزاده لازم التکریم و محدث والامقام(ع)، اظهارداشت: به برکت وجود این بارگاه نورانی و با تلاش بیشتر، خدمات موثرتری در ادامه خدماتی که مسئولان قبل داشته اند، از سوی مسئولان جدید فرمانداری ارائه گردد.

او در ادامه بیان داشت: هر کس در هر جایی خدمت می کند باید خدمتش در جامعه اثربخش و ملموس باشد و آثار آن را مردم در زندگی خود ببینند، زیرا اگر اثر مثبتی دیده نشد و مردم ناراضی بودند، خداوند هم رضایتی نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به عبارتی از امیر المؤمنین(ع) که در انتهای نامه ای خطاب به مالک اشتر بیان شده، تصریح کرد: امیر المومنین(ع) در این دعا می فرمایند، از خدا می خواهم که هم به من توفیق دهد و هم به تو توفیق دهد به آنچه که رضای خودش در آن است و بر تبیین رضایت خداوند از خدمتگزاران در نظام علوی می فرماید، خداوند سبحان از خدمتگزاری راضی است که دلیل روشنی بر درستکاری نزد خدا و خلق داشته باشد و نیک نامی برای کارگزار و آثار کارش در کشور محسوس و ملموس باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کسی که مسئولیتی دارد، باید هم پاسخگوی مردم و هم پاسخگوی خدا باشدو این دو ویژگی لازمه کسب رضای خداوند است.

آیت الله ری شهری با بیان این مطلب که رضایت مردم در نظام علوی یک اصل است، گفت: مسئولین اگردر امور، ابهام انگیز عمل کنند و توجیهی نداشته باشند، مورد پسند و رضایت خداوند نیست و بنابراین اموری که عموم مردم را در نظام اسلامی ناراضی می کند از سوی هر فردی در هر سمت و نهادی سر بزند مورد رضای خداوند نیست.

/خبرنگار:مریم ترکمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار