مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانیزد

برگزاری نشست هم اندیشی اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانواردریزد

یزد(پانا) -در راستای هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص اجرای طرح « توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی» جلسه ای با حضور مدیرکل و مدیر کارآفرینی و اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، رئیس جهاد دانشگاهی استان و جمعی از کارشناسان حوزه اشتغال برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانواردریزد

محمدحسین ریاحی در این جلسه، طرح توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار را موثر دانست و اظهار داشت: آموزش خود اشتغالی به جامعه هدف، بمنظور بهبود وضعیت معیشت، افزایش رفاه زنان سرپرست خانواده، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد و اتصال به بازارهای بزرگ می باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: باید با توسعه و ترویج مشاغل خانگی، زمینه ای را ایجاد کنیم تا بانوان سرپرست خانوار با عشق و علاقه وارد این حوزه شوند و با پشتکار کار ادامه دهند.

ریاحی با بیان اینکه حمایت از پیشران ها، کمک شایانی در اجرای بهتر این طرح خواهد کرد عنوان کرد: باید برنامه حمایتی خاصی برای پیشران ها در نظر گرفته شود.

وی در مورد نحوه اجرای طرح گفت: بررسی، شناسایی، اولویت بندی مزیت ها و هماهنگی های اولیه، توانمند سازی و اتصال به بازار را بعنوان فرآیند اجرای الگوی توسعه مشاغل خانگی عنوان کرد.

گفتنی است رئیس جهاد دانشگاهی استان گزارشی از اقدامات اخیر در خصوص اجرای طرح را ارائه نمود و نقطه نظرات دیگر اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار