آموزش کار آفرینی ویژه دبیران پژوهش سراهای هرمزگان برگزار شد

هرمزگان(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از برگزاری دوره آموزش کار آفرینی ویژه دبیران پژوهش سراهای دانش آموزی استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۳۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش کار آفرینی ویژه دبیران پژوهش سراهای هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان؛ محمد قویدل ضمن مهم برشمردن دوره های ضمن خدمت در جهت آشنائی معلمان با علم و فناوری روز دنیا، اظهار داشت: دوره های ضمن خدمت مطابق برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تأکید بر آگاهی بخشی و مجهز شدن فرهنگیان با علم روز جامعه دارد و نیز باموضوع برنامه شماره 13 فعالیت با کد 4-8 برگزار گردید.

وی افزود: دو دوره ضمن خدمت در قطب شرق استان به میزبانی شهرستان جاسک و قطب غرب در شهرستان بندرخمیر برگزار گردد.

قویدل اضافه کرد: افراد حاضر در این دوره بالغ بر 55 نفر از دبیران شاغل در پژوهش سرای دانش آموزی و دبیران کار وفناوری سراسر استان بودند که شیوه های کارآفرینی و راههای کسب وکار را فراگرفتند.

معاون آموزش متوسطه هدف از برگزاری دوره آموزشی مذکور را گسترش فرهنگ کارآفرینی در جامعه، ایجاد خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، آشنایی دبیران با مبانی کارآفرینی و خلاقیت و همچنین انتقال این آموزه ها به کلاس درس و دانش آموزان بیان کرد.

قویدل با بیان اینکه کارآفرینی فعالیتی هدفمند بر پایه نوآوری در مدیریت کسب‌وکار است، جامعه را نیازمند به آگاهی در این زمینه دانست و گفت: با توجه به ظرفیتهای موجود در استان هرمزگان، برگزاری این کارگاه‌های آموزشی خلاقیت پرور و نیز ایجاد فضای مناسب برای آشنایی بیشتر دبیران شاغل در پژوهش سراها با مفاهیم و اصول کارآفرینی می‌تواند بسیار راهگشای مسائل امروز جامعه ما باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار