درهمایش مدیران مدارس شبانه روزی استان یزد

60 بسته ورزشی به مدارس شبانه روزی استان اهدا شد

یزد(پانا) - جلسه مدیران مدارس شبانه روزی آموزش و پرورش استان یزد در سالن اجتماعات دبیرستان نمونه دولتی الزهرا ناحیه دو یزد برگزارشد.

کد مطلب: ۹۷۳۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
60 بسته ورزشی به مدارس شبانه روزی استان اهدا شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش یزد ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های انجام شده توسط این معاونت و تشریح برنامه ها وفعالیت های تربیت بدنی با بیان ساحت های مختلف سند تحول بنیادین افزود : یکی از ساحت های سند تحول بنیادین توجه به شادابی و نشاط دانش اموزان است .

"عباس دهقان" گفت : جسم سالم زمینه سلامت روح و روان سالم را فراهم کرده و باعث پویایی ، موفقیت در تحصیل و شکوفایی استعداد دانش آموزان می شود.

وی نشاط، شادابی، توسعه سواد حرکتی و توجه به زیر ساخت های ورزشی در مدارس به خصوص در مدارس دخترانه رابخشی از اهداف این معاونت بیان کرد و ورزش را عامل پیشرفت و توسعه جامعه و اصلی ترین عامل بازدارنده درمواجهه با آسیب های اجتماعی دانست.

دهقان با اشاره به همگانی شدن ورزش در مدارس به عنوان امری نهادینه گفت: روند سریع تغییرات و رشد تکنولوژی موجب کم تحرکی افراد جامعه شده است و ایجاد تحرک ، پویائی و ورزش برای سلامت جسم و روان افراد جامعه به ویژه دانش آموزان ضروری است که عدم توجه به این امر می تواند در کاهش بازده آموزش و یادگیری دانش آموزان تاثیر گذار باشد .

وی گفت : تنها راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کنترل آن، ایجاد شور و نشاط در مدارس است و در این رابطه دبیران تربیت بدنی و مدیران مدارس نقش مهم و اساسی دارند و باید در این باره از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.

در ادامه " علیرضا جلالی"معاون پشتیبانی و توسعه منابع و کار آموز معاون آموزش متوسطه اداره کل ضمن بازدید از این همایش از زحمات مدیران قدردانی نموده و با مدیران مدارس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است در انتهای مراسم 60 پکیج ورزشی ویژه مدارس شبانه روزی به مدیران مدارس اهدا گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار