حضور مربی گیلانی در مسابقات کشتی بین المللی روسیه

رشت (پانا) - ابراهیم مهربان مربی باسابقه کشتی گیلان در مسابقات بین المللی جام آلانز روسیه حضور می یابد.

کد مطلب: ۹۷۲۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور مربی گیلانی در مسابقات کشتی بین المللی روسیه

رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: از سوی فدراسیون کشتی، اسامی کشتی گیران و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقات بین المللی آلانز روسیه اعلام شد که بر این اساس ابراهیم مهربان از گیلان نیز به عنوان یکی از مربیان تیم ملی کشتی به این رقابت ها اعزام می شود.

نقی هدایتی افزود: با توحه به اعلام فدراسیون کشتی، ابراهیم مهربان از گیلان به همراه اویس ملاح دیگر مربی ارزشمند کشتی کشور به عنوان مربیان تیم ملی کشتی آزاد ، کشتی گیران ایرانی را در این دوره از رقابت ها همراهی خواهند کرد.

وی ادامه داد: تیم ملی کشتی آزاد ایران با هشت کشتی گیر، دو مربی و یک داور در رقابت های بین المللی آلانز روسیه و در رشته کشتی آزاد شرکت خواهد کرد.

رئیس هیات کشتی گیلان بیان کرد: رقابت های بین المللی کشتی جام آلانز روسیه از روز ۱۵ آذر ماه جاری با حضور زبده ترین کشتی گیران کشورهای مختلف در ولادی قفقاز روسیه آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

هدایتی خاطرنشان کرد: ابراهیم مهربان مربی ارزشمند کشتی گیلان که عناوین قهرمانی و مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جهانی و آسیایی را در کارنامه ورزشی خود دارد، در چند سال اخیز نیز، همواره به عنوان یکی از مربیان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور فعالیت و به همراه تیم ملی عناوین مختلفی را کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار