آموزش در بستر تربیت شکل می گیرد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در کارگاه توانمندسازی معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی استان با بیان اینکه آموزش در بستر تربیت شکل می گیرد، تقدم تربیت بر آموزش را مورد تاکید قرار داد و از معاونین مناطق و نواحی خواست نهایت تلاش خود را بر تربیت نسل سالم در تراز انقلاب اسلامی بکار گیرند.

کد مطلب: ۹۷۲۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش در بستر تربیت شکل می گیرد

احمد ناصری با تبیین سختی های مسیر تربیت و زمان بربودن آن، تربیت انسانهای صالح و سالم را ثمره شیرین فرآیند تربیت و مایه فخر برای جامعه اسلامی قلمداد نمود.

او ضمن تشکر از زحمات معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی استان، موفقیت های استان در این حوزه را قابل توجه و آن را حاصل تلاش جمعی تمامی همکاران دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان نیز با تشریح سرفصلهای مهم اجرایی در سالتحصیلی 99-98 بر محوریت سند تحول بنیادین در برنامه های اجرایی تاکید و افزود: اولین ساحت از ساحت های شش گانه سند تحول ، ساحت عبادی، اعتقادی بوده و این اهمیت کار در حوزه پروشی و فرهنگی را نشان می دهد.

سید غلامحسن خلیلی موسوی با اشاره به اینکه بعد پرورشی و تربیتی در همه ساحت های سند تحول پررنگ تر و برجسته تر از سایر جنبه ها می باشد، به بیان نقش الگودهی به دانش آموزان پرداخته و برنامه ریزی مناسب، هدفمند و استفاده از تعالیم غنی دین مبین اسلام را در شکل دهی به شاکله تربیتی دانش آموزان مهم عنوان کرد.

او افزود: انتظار ما براین است تا شرایطی فراهم نماییم که دانش آموزان به نحوی تعلیم ببینند که خداباوری و خودشناسی در آنها شکوفا شده و مسیر برای بروز فعالیت های اجتماعی صحیح در آنها فراهم و از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار