مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

فراخوان همایش علمی- پژوهشی آموزش وپرورش در مسیرگام دوم انقلاب

تبریز ( پانا ) - مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: همکاران فرهنگی، اساتیـد، مـدیران، کارشـناسان و دانشـجومعلمان می توانند مقالات علمی خود در 6 محور و 27 موضوع به همایش علمی- پژوهشی آموزش وپرورش در مسیرگام دوم انقلاب تا 20 دی ماه سال جاری ارسال کنند.

کد مطلب: ۹۷۲۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان همایش علمی- پژوهشی  آموزش وپرورش در مسیرگام دوم انقلاب

طیبه معرفت در مورد فراخوان مقاله وآثار علمی پژوهشی آموزش وپرورش در مسیرگام دوم انقلاب گفت: « مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی دربیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران و بویژه جوانان برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» توصیه‌هایی اساسی ارائه فرموده‌اند».

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی افزود: « در راستای منویات مقام معظم رهبری و ایجاد حرکت های سازنده و متعالی با تکیه بر احادیث و روایات و رهنمودهای ائمه معصومین (ع) و یافته های پژوهشی، نسـبت به فراخوان مقالات علمی همکاران محترم فرهنگی، اساتیـد، مـدیران، کارشـناسان و دانشـجومعلمان با عنوان آموزش وپرورش در مسیر گام دوم انقلاب اقدام شده است».

معرفت افزود: « این فراخوان با 6 محور و 27 موضوع سعی کرده در موضوعات متفاوت به جمع آوری یافته‌های علمی و پژوهشی اقدام نماید تا با استفاده از راهبردهای ارائه شده برای این جهاد بزرگ در دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی وتمدن سازی، بتواند گام های موثری بردارد».

شرکت کنندگان در این همایش می توانند مقالات وآثار پژوهشی خود را تا 20 دی ماه سال جاری به آدرس الکترونیکی همایش Tahghig@medu.ir ارسال نمایند.

بخشنامه ی فراخوان، پوستر، فرمت یا قالب مقالات و کلیه اطلاعیه های مربوط به همایش را از لینک متصل به پورتال اداره کل آموزش وپرورش (آدرس الکترونیکی : ea.medu.ir) با عنوان : آموزش وپرورش در مسیر گام دوم انقلاب دریافت و اقدامات لازم را معمول فرمایند.

لازم بذکر است از صاحبان مقالات برگزیده تقدیر وتجلیل شایسته ای بعمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار