اردبیلی های مقیم خارج از کشور برای سرمایه گذاری در استان شناسایی و جذب می شوند

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل از شناسایی و جذب اردبیلی های مقیم خارج از کشور برای سرمایه گذاری در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۲۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اردبیلی های مقیم خارج از کشور برای سرمایه گذاری در استان شناسایی و جذب می شوند

اکبر بهنام جو در دیدار با پناهی آذر ،معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه و رحیمی ،رئیس دفتر نمایندگی های وزارت خارجه در استان ها به مشاور استاندار در امور بین الملل و رئیس دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان ماموریت داد تا با هماهنگی وزارت خانه نسبت به جذب اردبیلی های مقیم خارج اقدام کنند.

استاندار اردبیل همچنین گزارشی از وضعیت اقتصادی ، اجتماعی و گردشگری استان و مراودات انجام گرفته با کشورهای همسایه به خصوص جمهوری آذربایجان ارایه کرد.

معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه نیز برای کمک به توسعه این استان در حوزه این وزارت خانه قول مساعد داد.

در این جلسه مقرر شد رئیس اداره رفاه وزارت امور خارجه به استان اردبیل سفر کرده و از نزدیک موارد استان را بررسی کنند و با مکان های تفریحی و گردشگری استان برای استفاده پرسنل این وزارت خانه قرارداد منعقد کنند.

عظیم زاده ،مشاور استاندار اردبیل هم گفت: طبق هماهنگی بعمل آمده مقرر است در آینده نزدیک زمان های ملاقاتی با معاون اقتصادی، سیاسی و کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور و مدیران کل وزارت خارجه مرتبط تنظیم کرده و به همراه دفتر نمایندگی وزارت خارجه مسایل استانی را پیگیری کنیم.

او گفت: بی شک از پیشنهادهای مدیران وزارت امور خارجه برای جذب سرمایه گذارهای ایرانیان مقیم خارج از کشور استفاده می کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار