عوامل تمسخر کودک کار در فردیس کرج بازداشت شدند

تهران (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت که عوامل تمسخر یک کودک کار در این شهرستان شناسایی و بازداشت شدند.

کد مطلب: ۹۷۲۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
عوامل تمسخر کودک کار در فردیس کرج  بازداشت شدند

از عصر روز گذشته (10 آذرماه) ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن کودک زباله‌گردی را نشان می‌دهد که از سوی فردی مورد اذیت و آزار قرار داده می‌شود. پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی و انتساب آن به استان البرز، حاجی رضا شاکرمی، دادستان کرج با اعلام ورود دادستانی البرز به این موضوع گفت: دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شده و موضوع در دست بررسی است.

حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب فردیس نیز صبح امروز از بازداشت عوامل اهانت به یک کودکان کار در این شهرستان خبر داد و گفت: ظهر روز گذشته در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی که نشانگر رفتار اهانت‌آمیز یک جوان به کودک کار بود گزارش‌هایی به دادستانی فردیس ارائه شد که حکایت از وقوع این حادثه در این شهرستان داشت.

وی افزود: این کلیپ به شدت مردم کشورمان را متاثر کرده بود که با احراز محل وقوع جرم، دستورات قضایی برای شناسایی و تسریع در بازداشت عوامل این حادثه صادر شد.

دادستان فردیس تعداد بازداشت شدگان را دو نفر اعلام و تصریح کرد: از آنجایی که متهمان متواری شده بودند با کمک دستگاه‌های اطلاعاتی در ساعات اولیه صبح امروز بازداشت و روانه زندان شدند تا به اتهام آنها رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار