معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی :8 داوطلب در حوزه‌های انتخابیه خراسان جنوبی ثبت‌نام کردند

بیرجند(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت :در نخستین روز نام‌نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هشت داوطلب در حوزه‌های انتخابیه خراسان جنوبی ثبت‌نام کردند.

کد مطلب: ۹۷۲۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی :8 داوطلب در حوزه‌های انتخابیه خراسان جنوبی ثبت‌نام کردند

ناصر خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: از این تعداد یک نفر از طریق ستاد انتخابات کشور برای حوزه انتخابیه «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه» ثبت‌نام کرده است.

اوگفت: چهار نفر برای حوزه انتخابیه «بیرجند، درمیان و خوسف» و سه نفر نیز در حوزه انتخابیه «قاینات و زیرکوه» ثبت‌نام کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز برای حوزه انتخابیه «نهبندان و سربیشه» تا این لحظه داوطلبی ثبت‌نام یا مراجعه نکرده است.

او با بیان اینکه هر هشت داوطلب مرد هستند اضافه کرد: ۲ نفر از این افراد زیر ۵۰ سال و ۶ نفر بالای ۵۰ سال سن دارند.

خوش خبر درباره میزان تحصیلات ثبت‌نام کنندگان گفت: یک نفر لیسانس، سه نفر فوق لیسانس و چهار نفر دکترا دارند.

او با اشاره به سابقه نمایندگی یک نفر از داوطلبان در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی افزود: سه نفر نیز سابقه داوطلبی دارند.

رییس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: تعدادی هم امروز برای ثبت‌نام مراجعه کرده بودند که مدارک آنها کامل نبود لذا موفق به ثبت‌نام نشدند و در روزهای آتی بعد از تکمیل مدارک باید مراجعه کنند.

او تاکید کرد: از داوطلبان درخواست می‌شود تا زمانی که فرصت باقی است، هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و نام‌نویسی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه شامل «بیرجند، درمیان و خوسف»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه» دارد.

هر کدام از این حوزه‌های انتخابیه در حال حاضر یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار