مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه:

استفاده از امکانات مدرسه برای اهداف سیاسی و تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

تربت حیدریه (پانا) - جلسه هم اندیشی مدیران مدارس متوسطه دوره اول تربت حیدریه با حضور قرائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان, سلطانی رییس اداره متوسطه اول استان و جمعی از معاونین و کارشناسان در سالن اجتماعات دبیرستان نمونه ارشاد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از امکانات مدرسه برای اهداف سیاسی و تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در این جلسه ضمن تشکر از زحمات همه مدیران و عوامل اجرایی مدارس گفت: باید برای اعتلای دانش آموزان و بهبود کیفیت فرایند تعلیم و تربیت برنامه ریزی شود و تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه ها و رسیدن به اهداف بکنیم و در این مسیر مدیران مدارس نقشی اساسی و بی بدیل دارند.

محمدرضا قرائی با اشاره به موفقیت های بسیار خوب دانش آموزان به ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول در جشنواره ها و مسابقات این موفقیت ها را نشان از توان و ظرفیت موجود عنوان کرد.

وی گفت: بهتر است به جای پرداختن به مسائلی که کمکی به آموزش و پرورش نمی کند بر توانایی ها و ظرفیت موجود تمرکز کرد و روی آن سرمایه گذاری شود.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در پایان با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ضمن تاکید بر حضور پرشور در انتخابات بیان کرد: هر گونه استفاده از امکانات مدرسه برای اهداف سیاسی و حضور اشخاص مختلف در مدرسه برای فعالیت های انتخاباتی ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار