پارلمان مشورتی دانش‌آموزان ابرکوه تشکیل می شود

ابرکوه (پانا) - مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان ابرکوه از تشکیل پارلمان مشورتی دانش‌آموزان دراین شهرستان خبرداد و گفت : این پارلمان فردا با حضور روسای شورای دانش آموزی مدارس شهرستان در تالار فرهنگیان ابرکوه تشکیل می شود.

کد مطلب: ۹۷۲۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پارلمان مشورتی دانش‌آموزان ابرکوه تشکیل می شود

فاطمه رجبی نژاددر گفتگو با خبرنگار پانا گفت: این پارلمان از روسای شورای دانش اموزی دبیرستانهای دور اول ودوم تمامی دبیرستانهای ابرکوه تشکیل می شود.

رجبی نژاد هدف از تشکیل پارلمان دانش آموزی را فراهم نمودن زمینه تربیت اجتماعی،سیاسی و مدیریتی دانش آموزان ذکرکردو گفت:مسئولیت پذیری و فراهم کردن زمینه مشارکتفکری و عملی دانش آموزان در عرصه های مختلفاز دیگر اهداف این تشکل است .

وی اظهار داشت: تشکیل پارلمان مشورتی دانش‌آموزی موجب اصلاح هرچه بهتر روند فعالیت های جامعه در آینده خواهد شد و کار آمدی بیشتر و بهتر فعالیت ها را در تمامی عرصه ها به دنبال دارد.

رجبی نژاد با اشاره به اینکه تشکیل پارلمان مجلس دانش آموزی اتفاق مهم سیاسی و اجتماعی در آموزش و پرورش است افزود : این حرکت در راستای سند تحول بنیادین و یکی از رویکردهای مهم سند تحول می باشد که زمینه فعالیت اجتماعی سیاسی برای رشد و تحول دانش‌آموزان را ایجاد می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار