مدیرکل کمیته امداد استان یزد :فرهنگ کار و تلاش در خانواده‌های تحت حمایت نهادینه‌ شده است

یزد(پانا) -مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: فرهنگ کار و تلاش در خانوار تحت حمایت کمیته امداد نهادینه‌ شده است و این نهاد سعی دارد با ایجاد اشتغال از وابستگی مددجویان به این نهاد بکاهد و زمینه خودکفایی آنان را فراهم کند.

کد مطلب: ۹۷۲۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل کمیته امداد استان یزد :فرهنگ کار و تلاش در خانواده‌های تحت حمایت نهادینه‌ شده است

محسن علیزاده، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در دیدار با فرماندار شهرستان یزد که در قالب سفرهای دوره‌ای به شهرستان‌ها و بازدید از منازل مددجویان تحت حمایت انجام شد، گفت: موضوع اشتغال مددجویان به‌ویژه مشاغل روستایی (تبصره ۱۶) و همچنین بررسی وضعیت مسکن جامعه هدف تحت حمایت از محورهای اصلی در بازدیدهای دوره‌ای به شهرستان‌ها است.

وی با اشاره به همکاری مناسب بانک‌های عامل و دستگاه‌های مرتبط با امر اشتغال نیازمندان و مددجویان تحت حمایت بیان کرد: فرمانداری یزد در تمامی زمینه‌ها همراه کمیته امداد بوده و در مسیر خدمت‌رسانی به محرومان همواره پیش‌قدم است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: مجموعه فعالیت‌های کمیته امداد در بخش‌های مختلف به‌ویژه اشتغال و مسکن از اهمیت خاصی برخوردار است.

سید محمد رستگاری، فرماندار یزد نیز در این دیدار با اشاره به تعامل و همکاری کمیته امداد و فرمانداری یزد، گفت: کمیته امداد همکاری نزدیکی در مباحث و برنامه‌های مختلف به‌ویژه حوزه‌های اجتماعی و امور بانوان با فرمانداری شهرستان یزد دارد.

وی بابیان اینکه بازدیدهای مشترکی توسط فرمانداری و کمیته امداد از منازل مددجویان تحت حمایت در شهرستان یزد انجام‌شده است، افزود: گستردگی یزد و شرایط حاکم بر این شهر رسیدگی بیشتر به محرومان به‌ویژه ساکنین حاشیه شهر را می‌طلبد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد پس از دیدار با فرماندار یزد به همراه معاونان خود در جمع کارکنان کمیته امداد منطقه دو یزد حضور پیدا کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به دغدغه‌های شهرستان یزد با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی کنونی، گفت: سخت شدن شرایط اقتصادی، فعالیت و تلاش را برای خدمت‌رسانی به محرومان دوچندان کرده است، شهرستان یزد با توجه به آمار جامعه مددجویی و تعدد مراجعات مردمی نسبت به شهرستان‌های دیگر قابل‌مقایسه نیست و این موضوع اهمیت و حساسیت کار را در این شهرستان بالابرده است.

علیزاده با تأکید بر اهمیت حفظ عزت‌نفس زنان، مردان، جوانان، سالمندان و کودکان تصریح کرد: برخورد نیکو و حسن خلق در مواجهه با ارباب‌رجوع و سرعت و دقت در ارائه خدمت از ضروریات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار