دانش آموزان دبیرستان شهیدنواب صفوی درجشن تولددانش آموزشهیدصبور تأکید کردند: تا آخرین نفس راهت را ادامه خواهیم داد ای شهید

بیرجند (پانا) - دانش آموزان بصیر و ولایت مدار دبیرستان شهید نواب صفوی با دعوت از مادر، برادران و خواهر دانش آموزشهید مهدی صبور تولد 53 سالگی دانش آموز شهید دبیرستانشان را در کنار مسئولین استانی و شهرستانی جشن گرفتند و تأکید کردند که تا آخرین نفس راهت را ادامه خواهیم داد ای شهید.

کد مطلب: ۹۷۲۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان دبیرستان شهیدنواب صفوی درجشن تولددانش آموزشهیدصبور تأکید کردند: تا آخرین نفس راهت را ادامه خواهیم داد ای شهید

در حاشیه ی این آیین که با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان و شهرستان، بیناد شهید بیرجند و تنی چند از مسئولین سپاه انصارالرضا(ع) استان برگزار شد، معاون مدیر کل آموزش و پرورش اظهار کرد: شهدای دانش آموز معلمین درس ولایت پذیری هستند.

فرشید جعفری، با بیان این مطلب که فرهنگ بسجی بودن و ولایت مدارذی را از شهدایی همچون شهید مهدی صبور آموخت، تصریح کرد: این دانش آموز یکی از چند صد شهید سرافراز استان و از افتخارآفرینان دانش آموز بهارستان علم و ادب است که به ندای هل من ناصر رهبر کبیر انقلاب لبیک گفت و با نثار خون خویش امنیت و آرامش را به ایران اسلامی هدیه داد.

او, با بیان این که در تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه ی گام دوم انقلاب ، ضرورت دارد همه ما به خصوص دانش آموزان ازو این شهید گرانقدر الگوبرداری کنیم، خاطر نشان کرد: ما ئر این جشن تولد گرد هم آمدیم تا بار دیگر به شهدای عزیزمان تجدید میثاق نموده و بگوییم که که شهدا و خانواده‌های شهدا اینگونه برای امام و انقلاب آبرو گذاشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به رمز ماندگاری نام شهدا در تاریخ،افزود: تمام شهیدان به سعادت اخروی رسیدند و شهید صبور نیز با شناخت از دین، ‌مقابل دژخیمان دیو صفت حزب بعث مردانه ایستاد.

او، تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر انقلاب را میژگی بارز شهید صبور دانست و با اشاره به رسالت معلمین در آشنا کردن دانش آموزان نسل چهارم و پنجم انقلاب با فرذهنگ ایثار، شهید و شهادت، ادامه داد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معلم باید دلداده ارزش ها باشد، و معلمی که دلداده ارزش ها نباشد نمی تواند انسان تربیت کند.

گفتنی است بیان خاطرات شهید توسط برادر و همرزم شهید، اجرای تئاتر طنز و حماسی،برش کیک تولد 53 سالگی توسط مادر شهید و افتتاح نمازخانه ی دبیرستان شهید صفوی به نام شهید صبور از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشن تولد بود که از سری برنامه های لاله های روشن در این آموزشگاه برگرار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار