معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مدیران باید مروج گفتمان در زمینه مسئولیت های اجتماعی باشند

یزد(پانا) - هفتمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور شاکرمی معاون وزیر در حوزه روابط کار، مظفری مدیر کل بازرسی کار، یوسفی مدیر کل تشکلات کارگری و کارفرمایی، مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران عضو این شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مدیران باید مروج گفتمان در زمینه مسئولیت های اجتماعی باشند

حاتم شاکرمی در نشست شورای هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان شرکت کردند و اظهار داشت: هر یک از اعضای شورای هماهنگی به عنوان نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این شورا سهم دارند و باید خدمات وزارتخانه به این بزرگی را در استان ها ارائه و به جامعه نیز بیان کنند.

معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه هر یک از مدیران باید تریبون بیان عملکرد خدمات وزارتخانه در سطح استان ها باشند اضافه کرد: انتظار دارم شورای هماهنگی حساسیت بیشتری در این زمینه داشته باشند و با استفاده از ابزار کارهای مختلفی که وجود دارند به درستی به وظیفه خود عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مدیران باید مروج گفتمان در زمینه مسئولیت های اجتماعی باشند لذا شورای هماهنگی مدیران در سطح استان دارای برنامه باشند و منسجم اقدام کنند.

شاکرمی عنوان کرد: اعضای کانون های کارآفرینی و کارفرمایی استان درخواستهای مختلفی از جمله اجرای بخشنامه 17 ماده ای مربوط به سازمان تامین اجتماعی را دارند .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه و اهتمام ویژه به مسائل کارگری استان اظهار داشت: وزارتخانه مصمم است به جامعه هدف با تمام توان خدمت کند و موضوع شفاف سازی و دولت الکترونیک را در دستور کار قرار داده که در حوزه روابط کار در هفته آینده سامانه جامع روابط کار در استان یزد مستقر و اجرایی خواهد شد.

در ادامه محمدحسین ریاحی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن خیر مقدم به جناب آقای مهندس شاکرمی و هیئت همراه برای حضور در استان یزد، به ارائه گزارشی از اقدامات و موفقیت ­ های این اداره کل پرداخت و افزود: امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر مدیران و ایجاد هم افزایی، بتوانیم گام موثری بمنظور خدمت رسانی به مردم شریف استان در راستای سیاست های کلان وزارت متبوع برداریم.

سپس هر یک از مدیران عضو شورای هماهنگی وزارت متبوع در استان به ارائه گزارش عملکرد پرداخته و در حوزه تخصصی خود با معاون روابط کار وزارت متبوع گفت و شنود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار