توجه به آموزش های ادواری در حوزه روابط کار ضرورت دارد

یزد(پانا) - شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور معاون وزیر در حوزه روابط کار، مدیران کل بازرسی کار و تشکلات کارگری و کارفرمایی وزارت متبوع، مدیرکل، مدیران، روسا و کارشناسان این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
توجه به آموزش های ادواری در حوزه روابط کار ضرورت دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: معاون وزیر در حوزه روابط کار در نشست شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با بیان اینکه ترمیم و بهبود وضعیت حقوق و مزایا کارکنان دنبال می شود و امیدوار به نتیجه رسیدن آن هستیم ادامه داد: در موضوع ساختار اداری، قانون جلوی افزایش ساختار را گرفته اما در مواردی که به صورت نمایندگی اداره کار فعالیت دارد می توان اقداماتی داشت و قطعا این موضوعات نیز دنبال خواهد شد و تا جایی که بتوانیم به دنبال تامین نیازمندی ها خواهیم بود.

حاتم شاکرمی افزود: مسئولیتی که به عهده داریم با پول و حقوق و مزایا قابل سنجش نیست و آن بازرسی هایی است که در حوزه کار صورت می گیرد و به دلیل وجدان انسانی نمی توان از آن چشم پوشی کرد لذا به طور جدی سلامت محیط کار را رصد کرده و مراقبت نمایید تا خدای نکرده عواملی باعث سوء استفاده عوامل فرصت طلب نشود و جایگاه نظارتی آسیب نبیند.

وی در خصوص آموزش نیز خواستار توجه به آموزش های ادواری به ویژه در حوزه روابط کار شد و افزود: خدمات را باید به سمت دولت الکترونیک سوق دهیم و در این مسیر حجم مراجعات را کاهش دهیم.

شاکرمی با بیان اینکه نزدیک به 12 میلیون بیمه شده اجباری داریم که از خدمات مختلف بهره می برند تصریح کرد: برای ارائه خدمات به صورت الکترونیک به زیرساخت هایی احتیاج داریم که بخشی از این زیرسامانه ها تست و آماده سازی شده اند و باید استان ها را از نظر زیرساختی آماده کنیم و آموزش های لازم را در این زمینه ارائه دهیم تا فعالیت های خدماتی در بستر دولت الکترونیک آغاز شود.

وی بیان داشت: ارائه خدمات در این زمینه، باید به نوعی رصد شود و از سویی برای جامعه کارگری و کارفرمایی اطلاع رسانی نیز صورت گیرد تا احراز هویت شوند تا مراحل بعدی نیاز به مدارک هویتی نباشد.

معاون وزیر در حوزه روابط کار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد تشکل های کارگری از نظر کمی گفت: در استان کارگاه هایی داریم که مشمول قانون شوراها است و باید به سمت روانسازی تشکیل تشکل ها برویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار