انتخابات مجلس باید مایه دلگرمی و اطمینان مردم شود

یزد(پانا) - فرماندار تفت یا اشاره به نظارت دقیق بازرسان در انتخابات، گفت: تلاش همه متصدیان انتخابات مجلس باید مایه دلگرمی و اطمینان مردم شود.

کد مطلب: ۹۷۲۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجلس باید مایه دلگرمی و اطمینان مردم شود

علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت در دیدار با اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان شهر تفت و بخش‌های نیر و گاریزات، گفت: تلاش همه متصدیان امر انتخابات باید این باشد که انتخاباتی سالم و بی‌نقص برگزار و حضور عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در کنار هم مایه دلگرمی و اطمینان مردم شود.

او اصل فعالیت اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان را بسیار ظریف و تأثیر گذار دانست و افزود: اجرای قانون، بی‌طرفی، شفافیت و فراهم‌سازی زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی از مهم‌ترین عواملی است که شورای نگهبان باید در فرایند برگزاری انتخابات سرلوحه کار خود قرار دهند و در هرچه بهتر برگزار شدن آن تلاش کنند.

نوکار ادامه داد: امیدواریم با یاری خداوند متعال امسال هم مثل سال‌های گذشته با همدلی و همکاری بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت شورای نگهبان در شهرستان تفت بتوانیم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را با حفظ و صیانت از آرای مردم باشکوه هرچه‌ تمام‌تر برگزار کنیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این دیدار، تصریح کرد: در انتخابات پیش رو با همدلی و وفاق بین هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت، شاهد حضور هرچه بیشتر مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار