برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین اجرای درس تربیت بدنی در فضاهای ورزشی

مشهد (پانا)- با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین اجرای درس تربیت بدنی در فضاهای ورزشی در دومین دوره همایش ملی برند در ورزش به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین اجرای درس تربیت بدنی در فضاهای ورزشی

کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین اجرای درس تربیت بدنی در فضاهای ورزشی در دومین دوره همایش ملی برند در ورزش به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با حضور بیش از 240 نفر از معلمین تربیت بدنی در سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در این همایش گفت: این همایش با رویکرد هویت ورزش رضوی و با ماموریت توسعه تحقیقات علمی در حوزه صنعت ورزش تدوین شده است و در تلاش است تا با انجام رسالت خود گام ارزشمندی در گسترش تفکر برندینگ در بین صاحبان کسب و کارهای ورزشی بردارد.

وی اظهار کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به عنوان یکی از برنامه های مکمل درس تربیت بدنی تلقی می شود،که در ساعاتی غیر از زمان درس تربیت بدنی اجرا می شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد؛ طرح مدارس پویا نشأت گرفته از طرح حیاط پویا است که به دلیل استقبال خوب مدارس و اهداف قابل دسترس این طرح، حیاط پویا توسعه یافت و در قالب مدارس پویا تجلی پیدا کرد.
این مقام مسئول ویژگی های منحصر به فرد حوزه تربیت بدنی را نیروی انسانی، محتوای آموزشی و فضای فیزیکی و تجهیزات دانست و افزود: یکی از ساحت های شش گانه تربیت در سند تحول بنیادین، تربیت زیستی و بدنی است که سلامت و تربیت بدنی یکی از یازده حوزه یادگیری در سند برنامه درس ملی می باشد.

لازم به ذکر است در این همایش چهار روزه کارگاه های متعدد جنبی با موضوعات مختلف برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار