ارغوانی: آموزش و پرورش می تواند الگوی مصرف صحیح را ترویج نماید

تهران (پانا) - جلسه مشترک بین آموزش و پرورش و شرکت آبفای منطقه 5 شهر تهران در راستای فرهنگ سازی و آموزش های مدیریت مصرف بهینه آب، در محل سالن پروین اعتصامی برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۲۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ارغوانی: آموزش و پرورش می تواند الگوی مصرف صحیح را ترویج نماید

به گزارش روابط عمومی منطقه 10 تهران، غلامعلی ارغوانی در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان یکی از متولیان قدرتمند و گسترده می تواند با ایجاد اصلاحات و تغییرات در ابعاد مختلف خود، الگوی مصرف صحیح را تقویت، ترویج، آموزش، تعمیق و تفهیم نماید اظهار داشت: اندیشه و رفتار مدیران و معلمان، اجرای اصول مصرف بهینه، تشویق دانش آموزان حائز اهمیت است و نقش آموزش و پرورش در اصلاح الگوی مصرف در میان دانش اموزان بسیار مهم و کلیدی است.

وی افزود: اگر فرهنگ صحیح مصرف و برنامه های آن نهادینه شود قطعاً می تواند نقش بسیار موثری بر تقویت فرهنگ صحیح مصرف در کل جامعه داشته باشد.

در ادامه صفری، رئیس ناحیه یک شرکت آبفا منطقه 5 شهر تهران گفت: به منظور همکاری با آموزش و پرورش و بهره مندی آن از سقف معافیتهای قانونی ، الگوی مصرف شرایط عادی برابر ۱۶۰ لیتر، شرایط نیمه بحرانی 120 لیتر و شرایط بحرانی 90 لیتر بر نفر در ماه برای کلیه مدارس سطح شهر اعمال می گردد.

شعبانی رئیس ناحیه 2 شرکت آبفا منطقه 5 شهر تهران نیز طی سخنانی ابراز داشت:فرهنگ سازی،شیوه صحیح مصرف آب در میان دانش آموزان مقطع ابتدایی،آموزش روش های صرفه جویی مصرف آب در مدرسه و خانه و توسعه مشارکت دانش آموزان،معلمان،مدارس و خانواده ها در زمینه اصلاح الگوی مصرف آب از اهداف این شرکت است.

در پایان بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین آموزش و پرورش و شرکت آبفا تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار