برق‌رسانی به مناطق مرزی و صعب‌العبور آذربایجان‌غربی انجام می‌شود

ارومیه (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در بازدید از چالدران، ضمن بررسی مشکلات توزیع برق این شهرستان مرزی، ضرورت برق‌رسانی به مناطق مرزی و صعب‌العبور مورد تاکید قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۷۲۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برق‌رسانی به مناطق مرزی و صعب‌العبور آذربایجان‌غربی انجام می‌شود

اکبر حسن بکلو در خصوص سفر به چالدران و بازدید از وضعیت توزیع برق این شهرستان اظهار کرد: در جریان این سفر، ضمن بررسی مشکلات توزیع برق این شهرستان مرزی، ضرورت برق‌رسانی به مناطق مرزی و صعب‌العبور مورد تاکید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تداوم و توسعه طرح قبض سبز، pspها و پرداخت‌های غیرحضوری از طریق اپلیکیشن‌های موبایل به همراه تلاش در وصول مطالبات از دیگر تاکیدات مدیریتی به کارکنان مدیریت توزیع چالدران بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایایجان‌غربی بیان کرد: کاهش تلفات شبکه توزیع برق از موضوعاتی است که عزم جدی برای تحقق آن در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی وجود دارد و کاهش تلفات شبکه به زیر هفت درصد از اهداف این مجموعه است که همکاری همه نیروهای ستادی و اجرایی شرکت توزیع را می‌طلبد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح چاوش در سال ۹۸ و همچنین تلاش بیشتر در اجرای پروژه‌های برق‌رسانی روستایی به مناطق مرزی و صعب العبور خواسته‌هایی است که نیازمند تلاش بیشتر مدیریت و کارکنان توزیع برق چالدران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار