آموزش و پرورش سنگ بنای آینده ی نظام و کشور است

رشت (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان گفت: آموزش و پرورش سنگ بنای آینده ی نظام و کشور است .

کد مطلب: ۹۷۲۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش سنگ بنای آینده ی نظام و کشور است

سرهنگ حسن حبیبی در نشست فصلی مسئولین بسیج فرهنگیان ادارات آموزش و پرورش استان گیلان که امروز در سالن جلسات سازمان نهضت سواد آموزی استان برگزار شد، افزود: آموزش و پرورش سنگ بنای آینده ی نظام و کشور است و معلمین عزیز در این مجموعه ،عامل اصلی ومهم تلقی می شوند زیرا آنها هستند که انسان تربیت می کنند .

حبیبی گفت:اگر جامعه معلمین،کار خود را درست و کامل و از روی علم و دانایی و اخلاق انجام بدهند ، قطعا آینده کشور آسیب ناپذیر خواهد شد و معلم انقلابی باید کاری کند تا نوجوانان و جوانان در کنار علم و آموزش، مهارت آموزی بیابند.تا اینکه بتوانند در مقابل مطامع دشمن و همچنین در مقابل نفوذ استکبار جهانی ایستادگی کنند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان اضافه کرد:پیشرفت علمی و فرهنگی برای قدرت های بزرگ بین المللی یک خطر محسوب می شود و معرفت و مهارت آموزشی باید یکی از اولویت های آموزش و پرورش باشد .

سرهنگ حبیبی ادامه داد: سازمان بسیج فرهنگیان در نظر دارد با همکاری معاونت فرهنگی،اجتماعی اداره آموزش و پرورش گیلان مرحله سوم توانمند سازی طرح اعتلای یسج فرهنگیان را با عنوان " شبکه معلم آینده ساز " با حضور اعضای تیم مدرسه (مدیر مدرسه ،معاون پرورشی ،معلم منتخب مدرسه ،فرمانده واحد مقاومت ) در تاریخ 20 آذر ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت با حضور مسئولین استانی برگزار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار