طی حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

علیرضا نوری به سمت مدیرکل کانون استان زنجان منصوب شد

زنجان (پانا) - فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی،‌ علیرضا نوری را به سمت مدیرکل کانون استان زنجان منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۷۲۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا نوری به سمت مدیرکل کانون استان زنجان منصوب شد

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حکم، با بیان این‌که هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان است تحقق این اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانست و بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدفمند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی تاکید کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: به همت مدیرکل جدید و همکاران کانون استان و از رهگذر ملاحظه راهبردهای عملیاتی کانون و هماهنگی با استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های مرتبط استان و تعامل موثر با همکاران ستادی، در مسیر تحقق اهداف کانون گامهای موثری برداشته شود.

مدیرعامل کانون علیرضا نوری را جایگزین شیرین دارایی سرپرست کانون استان زنجان که از مهر امسال و پس از بازنشستگی محمدنقی صالحی مدیرکل سابق این مسئولیت رابرعهده گرفته بود، به این پست منصوب کرد.

شایان ذکر است: نوری متولد ۱۳۵۰، کارشناس مدیریت فرهنگی و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشته برنامه‌ریزی فرهنگی است. او فیلم‌ساز انجمن سینمای جوان، نویسنده خاطرات دفاع مقدس، مجری برنامه‌های تلویزیونی، خوشنویس، عکاس و تصویربردار است و در سوابق کاری وی فعالیت در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران به چشم می‌خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار