جهانگیر الماسی: فیلمبرداری «خروج» در کمال آرامش به سرانجام رسید

تهران (پانا) - جهانگیر الماسی شایعه تکذیب توقف فیلمبرداری «خروج» فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۹۷۲۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیر الماسی: فیلمبرداری «خروج» در کمال آرامش به سرانجام رسید

به گزارش میزان، جهانگیر الماسی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره خبر منتشر شده مبنی بر تعویق و توقف فیلمبرداری فیلم سینمایی «خروج» گفت: «من از این خبر کاملاً بی‌اطلاعم و گمان می‌کنم انتشار چنین اخباری برای ایجاد حاشیه برای فیلم سینمایی «خروج» است. »

وی با اشاره به پایان فیلمبرداری اثر تاکید کرد: «فیلمبرداری «خروج» دو روز پیش در تهران به پایان رسید و هم اکنون تمامی بازیگر در این پروژه سینمایی کارشان تمام شده است. »

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» درباره شایعه برخی مشکلات فیلمبرداری این فیلم در شهر تهران اضافه کرد: «من نمی‌دانم این خبر که فیلمبرداری در تهران به مشکل خورده از کجا آمده است، اتفاقاً ما در تهران هیچ مشکلی نداشتیم و فیلمبرداری به راحتی و در کمال آرامش به سرانجام رسید.»

الماسی با اشاره به شروع مراحل پس از تولید پروژه خاطرنشان کرد: «در حال حاضر فیلم به مراحل آماده سازی رسیده و بدون شک در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حاضر خواهد بود. »

گفتنی است عصر جمعه برخی از اخبار حاکی از تعویق فیلمبرداری فیلم سینمایی «خروج» بود، دلیل این تعویق مشکلات به‌وجود آمده برای فیلمبرداری اثر در شهر تهران ذکر شده بود.

«خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان است که فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فقیه، سام قریبیان، محمد فیلی، آتش تقی‌پور، اکبر رحمتی، فرزاد حسنی، رامین پورایمان و محسن صادقی نسب در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار