مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش: هیچ دانش آموزی در کشور نباید از تحصیل باز بماند

تهران(پانا) - مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس مدارس آموزش از راه دور با همکاری اداره مشارکت های مردمی همزمان با سالروز تأسیس مدارس آموزش از راه دور و به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش: هیچ دانش آموزی در کشور نباید از تحصیل باز بماند

گودرز شاه‌مرادی مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس مدارس آموزش از راه دور در شهریار گفت: مدارس آموزش از راه دور از بدو فعالیت در سال 1383 تاکنون به طور متوسط در هر سال 240 هزار دانش آموز را از خدمات خود بهره مند کرده است.

او با اشاره به اینکه رسالت اصلی ما این است که اجازه ندهیم حتی یک دانش‌آموز در هر جای کشور، به هر دلیلی از تحصیل باز بماند ، تاکید کرد: اولویت ما اجرای برنامه طرح توسعه مدارس آموزش از راه دور در کشور جهت افزایش ضریب پوشش تحصیلی دانش‌آموزان تمام دوره‌ها است.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر بهبود مستمر فعالیت‌های مدارس آموزش از راه دور و همچنین تنوع‌بخشی به محیط‌های یادگیری، تصریح کرد: استقرار نظام برنامه‌ریزی در این مدارس باید اجرایی گردد.

شاه‌مرادی پویایی، خلاقیت و ابتکار در این مدارس در راستای کیفیت بخشی به ساختار مدارس، را ضروری دانست و افزود: فراهم نمودن زیر ساخت های لازم برای تجهیز صد درصدی و اجرای مدیریت آموزش الکترونیکی و نرم افزارهای کلاس های آنلاین در مدارس مذکور باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار