عاملان تخریب بانک های شیراز دستگیر شدند

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس ازشناسایی و دستگیری دو برادر سابقه دار که عاملان اصلی تخریب بانک های شیراز از جمله در بلوار امیر کبیر شیراز بودند، خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۲۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
عاملان تخریب بانک های شیراز دستگیر شدند

سردار "رهام بخش حبیبی" در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر کلان شهر شیراز، آشوبگران و اغتشاشگران تعدادی از بانک ها را تخریب و خسارت های زیادی به آنها وارد کردند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان این تخریب ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دو متهم که با هم برادر بودند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهمین در تحقیقات پلیس به تخریب و آتش سوزی بانک های شیراز از جمله بانک های بلوار امیرکبیر اعتراف کردند، تصریح کرد: این دو برادر دارای سابقه کیفری هستند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب مردم با خادمان خود در نیروی انتظامی استان فارس، گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می کند.

اصلاح قیمت بنزین و افزایش نرخ آن که از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، اعتراضات و واکنش‌های مردمی را در پی داشت به طوریکه این اعتراضات در شیراز، با اغتشاش و آسیب رساندن به اموال عمومی و به ویژه بانک‌ها همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار