بازدید معاون سیاسی وزیر کشورازفرمانداری اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - معاون سیاسی وزیر کشور ضمن بازدید از شهرستان اسلامشهر و دیدار بافرمانداردر جریان آخرین وضعیت و شرایط خدمت رسانی به مردم در این شهرستان قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۷۲۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون سیاسی وزیر کشورازفرمانداری اسلامشهر

جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشوردر جریان بازدیداز شهرستانهای غرب استان تهران علاوه بربازدید میدانی از وضعیت اسلامشهردر فرمانداری منطقه با مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان نیز دیدار و گفتگو داشت.

در این نشست مرسلپور به تشریح اقدامات صورت گرفته قبل و پس از آغاز اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت پرداخت و اظهار داشت: با جدا شدن مردم از صف اغتشاشگران و آشوبگران در همان روز نخست و با تلاش و همت نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، نیروهای امنیتی و اعضای شورای تامین خیلی زود بساط آشوبگران برچیده شد و نسبت به سایر شهرستانهای استان تهران کمترین آسیب متوجه شهرستان اسلامشهر شد.

او در ادامه با اشاره به خسارتهای وارده به برخی بانکهای شهرستان توسط آشوبگران افزود: با پیگیری‌های انجام شده جهت رفاه شهروندان تعدادی دستگاه «ای تی ام» سیار در نقاط پرتردد شهرستان مستقر شده و همچنین در تلاش هستیم تا شعبی که آسیبی زیادی دیده اند با همکاری اتاق اصناف در نزدیکترین نقطه ممکن و بصورت موقت فعالیتشان را آغاز کنند.

فرماندار اسلامشهر به برگزاری جلسات و نشستهای فوق العاده با مسئولان اتحادیه‌های صنفی، ستاد تنظیم بازار، شورای بانکهای شهرستان، شورای حمل و نقل و ترافیک و... در هفته گذشته اشاره کرد و ادامه داد:بر اساس تاکیدات رئیس جمهور کشورمان نظارت و کنترل بر بازار را افزایش داده ایم تا با هرگونه افزایش قیمت و گرانی برخورد شود.

مرسلپور تصریح کرد: گشت‌های مشترکی نیز با حضور بازرسان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تشکیل شده و بر فعالیت کلیه واحدهای صنفی نظارت دارند.

نماینده عالی دولت درشهرستان اسلامشهر همچنین به تشریح برنامه ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته جهت برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند92 پرداخت و بیان داشت: برگزاری مطلوب انتخابات یکی از وظایف مهم ما در سال جاری است با این حال تاکید شده تا به بهانه برگزاری انتخابات خللی در کار مردم و دیگر مسائل شهرستان از جمله رونق تولید و سایر مسائل اجتماعی، اقتصادی و... وارد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار