افتخار آفرینی فرهنگی هرمزگان در همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی

هرمزگان(پانا)-ضیاالدین سالاری فرهنگی استان هرمزگان ، رتبه برتر دومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی در دوره پیش دبستانی در محور پژوهش را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۹۷۲۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی فرهنگی هرمزگان در همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی

به گزارش خبرگزاری پانای هرمزگان و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، ضیاالدین سالاری، کارشناس آموزش متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان،با ارائه مقاله ای تحت عنوان " ارزیابی تاثیر فعالیت های دوره پیش دبستانی بر شکل گیری هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان از دیدگاه متخصصین تعلیم و تربیت و والدین " که به صورت پژوهشی ترکیبی می باشد، موفق به کسب رتبه برتر محور پژوهش در دومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی شد.

هدف از برگزاری این همایش این است که یک کودک پیش دبستانی بتواند جایگاه خود را در قالب هویت ایرانی اسلامی بیابد و در جهت حفظ آن بکوشد. همچنین با استفاده از یافته‌های پژوهشی و تجارب عملی همکاران در رابطه با تکوین و تعالی هویت کودکان دوره پیش دبستانی استفاد کرد و در راستای ایجاد محیطی امن، سالم، پویا و جذاب و طراحی و اجرای برنامه‌هایی جهت رشد متوزان جسمی، شناختی، عاطفی، اجتماعی و معنوی نوآموزان گام برداشت.

دومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی در دوره پیش دبستانی با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش؛رضوان حکیم زاده،معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش؛رخساره فضلی، مدیرکل دفتر پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش؛موسی دادی زاده،مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از فرهنگیان در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)قزوین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار