مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

تفاهم نامه احداث 170 هزار واحد مسکونی و طرح رتبه بندی اقدامات ارزشمند وزارت برای رفاه حال معلمان است

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تفاهم نامه احداث 170 هزار واحد مسکونی و طرح رتبه بندی را اقدامات ارزشمند وزارت برای رفاه حال معلمان دانست.

کد مطلب: ۹۷۲۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه احداث 170 هزار واحد مسکونی و طرح رتبه بندی  اقدامات ارزشمند وزارت برای رفاه حال معلمان است

جعفر پاشایی در جلسه شورای دبیران مدرسه نمونه دولتی معراج ناحیه 3 تبریز پس از شنیدن برخی مشکلات مطرح شده توسط دبیران مدرسه بیان کرد: تمام برنامه ریزی ها و تلاش مسئولین در ستاد برای افزایش کیفیت آموزش و پرورش در مدارس است و معلم عنصر کلیدی در آموزش و پرورش عنصر محسوب می شود. شاید آن گونه که حق معلمی است نتوانستیم از شان شما تجلیل کنیم ولی تمام تلاش مجموعه برای رفاه حال معلمان است و این که برخی می گویند به وضعیت معلمان رسیدگی نمی شود واقعا کم لطفی است.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که آموزش و پرورش با آن موجه است این است که در دولت های مختلف بعد از انقلاب آن گونه که باید و شاید در اولویت اول کشور نبوده است و البته به آموزش و پرورش توجه شده ولی در اولویت اول نبوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات این است که منابع دولت کم است و متاسفانه تا این لحظه نتوانسته ایم سرانه ای به مدارس پرداخت کنیم و البته پی گیری کرده ایم ولی هنوز مشکل حل نشده است.

پاشایی تصریح کرد: با وجو تمامی مشکلات هنر آن است که در کمبود ها و کاستی ها بتوان برنامه ها را پیش برد و کار را به بهانه نبود منابع مالی و یا سایر مشکلات نمی توان تعطیل کرد.

وی با اشاره به اقدامات وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای حاجی میرزایی، روش مدیریتی خوبی برای آموزش و پرورش دارند و من در چند سال خدمتم فردی با ویزگی ها مدیریتی ایشان ندیده ام که تفاهم نامه احداث 170 هزار واحد مسکونی یکی از اقدامات ارزشنمد ایشان برای رفاه حال معلمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: یکی دیگر از برنامه های خوب ایشان، طرح رتبه بندی معلمان است که هفته پیش تصویب شده و به مرحله اجرا رفت و 2 هزار میلیارد تومان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است که بعد از اجرایی شدن به حساب معلمان بر سب موارد و شاخص ها واریز می شود و از سال آینده نیز در بودجه عمومی دولت لحاظ خواهد شد و این جدا از افزایش حقوقی است که در اول هر سال شاهد ان هستیم.

پاشایی بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که پی گیر هستیم بیمه تکمیلی معلمان است که به گاهی به صورت ناشناس به مدارس و بین معلمان رفته ام که از پرداخت دیر هنگام بیمه ای تکمیلی گلایه دارند و سعی داریم تا این وضعیت را اصلاح کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار