برگزاری کارگروه تخصصی شورای آموزش وپرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

تهران(پانا) - رییس اداره مراکز غیر دولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تشکیل کارگروه تخصصی شورای آموزش وپرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد .

کد مطلب: ۹۷۲۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگروه تخصصی شورای آموزش وپرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

قنبری رییس اداره مراکز غیر دولتی و مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به روند تشکیل جلسات شورای آموزش وپرورش و چگونگی ارزیابی از عملکرد یک‌ساله شورای آموزش وپرورش مناطق21 گانه شهرستانهای استان تهران در سال گذشته اظهار داشت:کاهش آسیب‌ها، تلاش در برگزاری جلسات با کیفیت، تشکیل کارگروه های مختلف در جهت رسیدن به کیفیت و نتایج بهتر فعالیتها از جمله مواردی است که باید در سال جدید مورد توجه قرار گیرد.

او در ادامه گروه‌بندی مناطق مختلف شهرستان‌های استان تهران را با توجه به رعایت جوانب اداری، بومی و منطقه ای در راستای ارزیابی عملکرد سالانه ضروری دانست و افزود:فرم‌های ارزیابی عملکرد شوراهای مناطق باید توسط کارشناسی امور شوراها تجمیع و به تایید مسئولین ذیربط در بندهای مربوط به ماده‌های 13، 16 و 18 برسد.

قنبری با اشاره به تهیه کتابچه تحلیل عملکرد شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سال 98 بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با یک برنامه ریزی صحیح و موثر به اهداف ارزشمند شوراهای آموزش و پرورش در راستای تعالی دستگاه تعلیم و تربیت کشور دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار