قیمت گوشت قرمز در یزد ۸۰ هزار تومان شد

یزد(پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در جلسه کارگروه تنظیم بازار، گفت: قیمت گوشت قرمز در حال حاضر به به ازای هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان به فروش می رسد و هیچ گونه کمبود گوشت قرمز در استان وجود ندارد.

کد مطلب: ۹۷۲۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
قیمت گوشت قرمز در یزد ۸۰ هزار تومان شد

محمد رضا علمدار یزدی با توجه به اینکه استان یزد در زمینه‌ی تولید تخم مرغ مولد است، افزود: روزانه ۷۴ تن تخم مرغ در استان تولید می‌شود که تنها ۳۷ تن در روز مصرف می‌شود.

علمدار یزدی ادامه داد: در حال حاضر قیمت یک کیلوگرم تخم مرغ در استان ۸ هزار و ۹۰۰ تومان است.

کمبود میوه در بازار میوه و تربار در استان نداریم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: هیچ گونه کمبود میوه در بازار میوه و تربار در استان نداریم و در بعضی از محصولات میوه و تربار کاهش قیمت را شاهد بوده ایم.

وی با توجه به سردی هوا، افزود: سبزی خوردن هزار تومان افزایش قیمت داشته است، پرتقال از پنج هزار تومان به چهار هزار تومان کاهش قیمت و همچنین گوجه فرنگی هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته است و گوجه فرنگی معمولی با قیمت ۷ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی گلخانه‌ای ده هزار تومان به فروس می رسد.

علمدار یزدی افزود: در زمینه‌ی تامین آرد، شکر و برنج در استان هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و هچنین در حال حاضر ۴ هزار و ۵۳۹ تن شکر خام، هزار و ۸۸۸ تن برنج تایلندی و هزار و ۹۴ تن برنج هندی در استان موجود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار