به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

جلسه کارگروه ماده 18 حمل و نقل سرویس مدارس دانش آموزان شهر کرج برگزار شد

کرج (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه کارگروه ماده 18 حمل و نقل سرویس مدارس دانش آموزان شهر کرج بر لزوم شفافیت و ساماندهی مناسب سرویس مدارس به نحوی که امنیت و ایمنی دانش آموزان و اعتماد و آرامش والدین تامین شود تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۷۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه ماده 18 حمل و نقل سرویس مدارس دانش آموزان شهر کرج برگزار شد

این جلسه با حضور مسئولان آموزش و پرورش ، نمایندگانی از پلیس راهور، فرماندای کرج و سازمان حمل و نقل شهرداری کرج در محل اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد.
در این جلسه در خصوص سهمیه سوخت خودروها، ثبت نام و تایید رانندگان در سامانه سپند ، شیوه های نظارت بر سرویس مدارس ، ثبت قراردادها و راهکارهای پیشنهادی ساماندهی مناسب سرویس مدارس بحث و بررسی شد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه بر شفافیت و ساماندهی مناسب سرویس مدارس به نحوی که امنیت و ایمنی دانش آموزان تامین و اعتماد و آرامش والدین تامین شود تاکید کرد.

او افزود:«رسالت مجموعه این است که اولیا هیچ دغدغه ای درمورد سرویس حمل و نقل مدارس نداشته باشند.»

مدیر کل آموزش و پرورش استان اضافه کرد:«نظارت و کنترل سرویس های حمل و نقل مدارس با همکاری تمام نهادها امسال با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت و با متخلفان برابر مقررات جاری برخورد قانونی می شود.»

قاسمی تآکید کرد:«نیروی انتظامی در صورت امکان، تیم ­های نظارتی بر سرویس­ های دانش ­آموزی را افزایش دهد و شهرداری نیز همانند گذشته بر شرکت های سرویس دهی نظارت جدی داشته باشد و در جهت آموزش عملی رانندگان اقدامات لازم را به عمل آورد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار